Cipőfesztiválon keresik a jövő kreatív szakembereit
Régi lemez, hogy a reklámok és a divat világa kéz a kézben jár, hiszen mindkettőnek a kreativitás a mozgatója. Az viszont meglepő, hogy egy reklámügynökség egy nagyszabású cipővásáron indítson kreatívokat toborzó kampányt. Márpedig az idén először megrendezésre kerülő Sneakerness fesztiválon erre is számíthatnak az odalátogatók.
A rendezvény Milánó, London, Amszterdam, Zürich és Köln után érkezik Budapestre 2023 novemberében, amit Trunk Tamás Dablty hoz el a magyar cipőrajongóknak. A fesztivál látszólag a nagy értékű cipőkről szól, de ez nem feltétlenül van így, hiszen a vintage- vagy a limitált kiadású lépők is ugyanúgy hozzátartoznak a streetwear kultúrához, ezek is láthatóak és megvásárolhatóak lesznek a fesztiválon.
Az európai sneaker fesztivál már több országban is óriási tömegeket mozgatott meg, és az elővásárolt jegyek eladásából is már most borítékolható a hatalmas érdeklődés. De hogyan kapcsolódik a hazai Lounge Group reklámügynökség a rendezvényhez?
Minden szempontból a kreativitás a válasz. A kreatív szakemberek utánpótlásának hiánya nemcsak a hazai piacon, de világszinten problémát jelent a reklámiparban.
Az ügynökség felismerte, hogy a sneaker közösség egy rendkívül sokszínű kultúra, ahol a sport, a művészet, a divat és a zene világa is találkozik.
Ezeket a szubkultúrákat pedig két dolog hozza össze: a cipők és a kreativitás. A reklámszakma hasonló olvasztótégelyként szolgál, hiszen ott is felfedezhető a sokszínűség: zenészek, sportolók, művészek alkotnak meg nap, mint nap kreatív kampányokat. Ezért is keresik a jövő kreatív szakembereit egy ilyen sokszínű kultúra berkein belül.
A Lounge Group “SneakPeek”-aktivitása lehetőséget ad, hogy egy előregisztrációt követően a jelentkezők a helyszínen belekóstoljanak egy olyan világba, ahol márkákat kelthetnek életre és a kreativitásuk kibontakoztatásával mutathatják meg, mennyire állnák meg a helyüket egy reklámügynökség szakembereiként. A jelentkezők értékes nyereményekért versenghetnek és a győztes páros az ügynökségtől gyakornoki felkérést is kap.
A Lounge Group más érdekességgel is szolgál majd a rendezvényen. A november 11. és 12. közt tartott fesztivál részleteiről bővebben a sneakpeek.lounge.hu oldalon olvashatunk.
Kérjük, támogasson, hogy otthonába vihessük az értéket!
A Képmás magyar magazin és vállalkozás, nincs mögötte nagy, külföldi médiabirodalom. Csupa családos, értékes és jó ember, akiknek nem csak munkahelye, szívügye is a Képmás. Fontosnak tartjuk, hogy a kepmas.hu által közvetített értékek továbbra is ingyenesen juthassanak el minden olvasóhoz. Kérjük, ha örömmel olvassa cikkeinket, hallgatja és nézi felvételeinket, támogassa Ön is a kepmas.hu-t!
Támogatom a kepmas.hu-t>>